prima mea fotografie


Prima mea camera foto am primit-o de la nasii mei, la 18 ani. Nu era mare lucru de capul ei dar pe vremea aceea nu era mare lucru nici de capul meu. Nu ca acum ar fi vreo diferenta. Era o camera jalnica de plastic, cu film, iar pozele sa faceau la diferite chefuri si prin excursiile pe la munte.

A doua camera foto era un Olympus digital de 4 megapixeli. Aranjasem cu un prieten bun sa mi-o aduca unchiul lui din State. Tare mindru am fost de ea desi nu era decit un simplu point and shoot. Cu ea am fost pe la festivaluri medievale si sapaturi arheologice. In 2005 am avut o iubita care fusese model si mi-a spus ea ca eu am ceva pentru poze… Incercasem eu multe lucruri cu Olympusul, dar nu prea stiam ce doream. Dar s-a aprins in mine-o torta sa dovedesc putina forta si am pus bani deoparte pentru o camera mai serioasa. Iata si cea mai buna poza facuta de mine cu aceea sapuniera – un macro:frunza

~ door faurar op 13 juni 2009.

4 Reacties to “prima mea fotografie”

  1. Ba, io as putea sa am cea mai tare camera ever, si tot n-as face o poza mai profi… eventual as coase-o 😀

  2. Dom’le noi avem o camera Olympus cu film. Pe care am primit-o cadou de la cineva care probabil se saturase de ea.
    Tinem un film in ea mai bine de cinci ani de zile, pentru ca de regula ne e lene s-o caram dupa noi. O cheama Olympus Trip 35. Totusi cind scoatem pozele si ne minunam de ele de parca le-ar fi facut altii, aceste poze ies! Prima oara ne-am asteptat sa gasim doar un film voalat sau cel mult niscaiva poze decolorate. Ei bine nu. Sintem la al doilea film, primul a stat in aparat din 2003 (sau 2002?) pina in 2009. Intre timp am mai facut poze cu doua glume de-alea de 8 euro (de unica folosinta) Alea fac poze mai proaste decit Olympul nostru (sic!)

    • Nu ma prea pricep la aparatele foto cu film dar stiu ca au capacitatea sa scoata fotografii destul de bune. Sapunierele digitale de astazi de la 200 de euro sau mai putin sint niste jucarii. Iar de aparatele foto de unica folosita ce sa mai vorbesc…

Geef een reactie

 
