je ne sais quoi


Si iata ca mi-a plecat jumatate de familie acasa. Dupa ce aventuri au avut pe aici sint sigur ca le e mai bine acolo. Ieri nu stiu exact ce am avut dar parca am fost bunul samaritean: am alergat incolo si incoace sa ajut pe unul si pe altul in timp ce trebuia sa am grija si de ai mei sa nu mai faca vre-o traznaie. Am povestit cu sorela mea si am lamurit problema: in momentul in care ajungi sa te certi pentru niste prostii care in fond nu au nici o importanta, esti batrin.

Am dat ieri in Maastrich peste o formatie de jazz din Franta. Au acest oameni in anumite domenii ceea ce se cheama la ei “je ne sais quoi”. Si aveau acest ceva si in muzica pe care o cintau.

Violonistului i s-a rupt o coarda si iata-ma colindind Maastrictul in cautarea unui tigan batrin ce cinta la vioara. Tiganul i-a dat coarda si nu a acceptat banii francezului. Mi-a aratat obrazul si nu ma mir; e acelasi tigan care a vrut sa imi sarute mina cind m-a auzit vorbind romaneste prima data. Eu am ramas cu niste fotografii si un CD cu muzica lor.

Intre o fosta iubita care nu imi da pace si cautatul unui loc de munca stau si ascult Trio-Laid, Jazz-manouche…si din pacate CD-ul nu se compara cu live-ul… Why? je ne sais pas pourquoi…

~ door faurar op 28 augustus 2009.

Geef een reactie

 
