Abia daca am timp sa imi pun intrebari


Am zărit lumină pe Pămint
Şi m-am născut şi eu
Să văd ce mai faceţi.
Mulţumesc, nu-mi răspundeţi.
N-am timp de răspunsuri,
Abia dacă am timp să pun întrebări

I saw light on Earth
And I was born here
To see how are you doing.
Thank you, you do not answer.
I don’t have time for answers,
I barely have time to ask questions

Iar fata aceea, fata aceea iată,
Se uită la mine cu sufletul…
Nu, dragă, nu te deranja să mă iubeşti.
O cafea neagră voi servi, totuşi
Imi place că tu ştii s-o faci amară
O cafea neagră voi servi din mina ta.

And that girl, that girl there
She looked at me with her soul …
No, my dear, do not bother to love me.
A black coffee I will have from you
I like that you make it bitter
A black coffee I will have from your hand.

Dar imi place aici
E cald, e frumos,
Şi atita lumină încit
Creşte iarba.

But I like it here
It’s warm, it’s beautiful,
And there is so much light
That the grass grows.

~ door faurar op 26 september 2009.

Geef een reactie

 
