pantru sorelina mea cea mare…


Acuma nu sa putea sa nu ii dedic ceva si sorelinei mele, mari…

~ door faurar op 22 oktober 2009.

10 Reacties to “pantru sorelina mea cea mare…”

  1. Geniala poza nr 2 πŸ™‚

    • Merci, graghe. Poate ti-oi dedica si tie niste poze intr-o zi πŸ˜‰
      O sa scriu asa: pentru fata care m-a invatat sa scriu merci si nu mersi πŸ˜›

  2. prima :X:X i`m inlove! mie mereu un camp asa cu iarba pana`n brau imi inspira libertate…:X

  3. Mie-mi place ca-s asortate toate. Aceleasi nuantze :>

  4. a 3-a poza e f frumoasa πŸ˜€ chiar ai zice ca e un pastel..ff fain

  5. nope πŸ˜€ adik nu cred πŸ˜€ am si eu un foto blog http://oananeagu.blogspot.com si fiind pasionata de fotografie am dat de blogul tau care e f fain. felicitari
    cred ca esti a doua persoana pe care am auzit-o sa-si numeasca sora sorelina..cealalta fiind sormea πŸ˜€ oricum felicitari πŸ˜€

  6. hihi.multam. O sa ma uit si io pa blogu tau sa vaz ce faci. Azi trebe sa pun niste poze si pt sorelina mea cea mica. Cred ca un iepure i-ar place πŸ˜›

Geef een reactie

 
