Traiasca Google translate!


Eu: Heb jij een email, mevrouw?
Ea: Natuurlijk

Asa ca ii trimit fotografiile peste citeva zile. Mailul are doar titlul si semnatura. Dar ce primesc inapoi…

Multumesc pentru poze nice!
a fost foarte frumos pentru a vedea faci cu aparatul de fotografiat, va părea fermecat de Dagmar mic!
A fost o foarte distractiv, dar zi obositoare a lucrat pentru ea. Ai de lucru ca un hobby sau este locul de muncă? În orice caz, vă mulţumesc mult pentru fotografii si poate data viitoare ..
Groetjes Trautje

Concluzie? Traiasca Google translate!

~ door faurar op 26 oktober 2009.

12 Reacties to “Traiasca Google translate!”

  1. Vreau copilul asta! Îmi dai te rog numele proprietarului
    să văd dacă mi.l dă? Sau poate măcar îmi face unu ca el. Ea.
    Am mai văzut pe la tine o poză cu un copil la un carnaval.
    Minunat. Să ne revedem cât mai curând şi sănătoşi. Noroc!

    • Draga Dracones, itzi dau daca vrei adresa de email, numele nu stiu daca ti-ar folosi la ceva. Mama copilului e dragutza, ce sa dzic, poate aranjez ceva cu ea sa facetzi unu nou…

  2. Excelent! Na vezi, la ce-ti mai trebe sa inveti olandeza? 😀

  3. umbla draconesu dupa puradei?
    hm! asta se lasa cu semne clare…..

  4. si hop si eu cu comentariu. mie nu mi se pare un copil extraordinar de frumos, da na..io`s aia cinica. i`ve seen way better! 😛

    • Draghe me, io si de acord cu tine. Basca ca saraca copila are cearcane, la virsta ei… O ii fii pus ceva subliminal in poze 😛

  5. padure draga padure

    astept vibrand sa faci tu unul si mai fain. eventual iti pot da…., era sa zic o mana, de ajutor.
    ca doara stii ca tu esti febletea mea

    dada

  6. dada,dada…ce minte creatza ai tu, dada..si cum iti zburda tie imaginatia si gandu pe unde nici nu visez io. cind o sa`l fac, ti`l aduc plocon, sa stii. sa ii dai nota la estetica 😛

  7. Bolunz mai sintetzi, ma!!!

  8. daca va samana cu muma-sa nici nu ar mai trebui controlat la nimic ce tine de dragalasenie.
    c-apoi cum a stii io-s tare capatanos in dragoste. si la 80 de ani o sa te vreau chiar daca atunci sigur o sa fiu singurul care te va vrea chiar daca atunci tata treaba va fi sa dorm pe p*** ca boul pe coada

Geef een reactie

 
