pentru Oana


Asta nu e un post cu pretentii artistice. Asta este un post pentru Oana, sorelina mea ce-a mica. Sa va fie clar!

Ton si eu admiram iepurele…

Eu: Mooi! (Frumos!)
Ton: Lekker! (Gustos!)

Asta este! Am incercat sa discut cu el, sa il lamuresc, sa il pastram. Am incercat sa fac apel la faptul ce el e preot catolic si ca iepurele ar trebui probabil iertat. El nu si nu! Ca sa il citez si traduc “Asta e soarta lor. Iepurele va ajunge pe masa de Craciun si cu asta am terminat!” Engleza, olandeza sau franceza il lasa rece.

~ door faurar op 16 december 2009.

9 Reacties to “pentru Oana”

  1. sunt total de acord cu Ton. uite un om cu capu pe umeri! ce sa faci cu un iepure daca nu sa`l mananci?:D iti dai seama ce s`o sclifosit omu contimporan? isi aduce iepuri in casa numa ca`s draguti. ce fitze!
    si daca postu asta`i pt sora ta Oana, rau destul ca te`ai gandit sa`i dedici poze cu un iepure aproape mort ๐Ÿ˜›

  2. PS: reflectand pe marginea temei “omu contimporan- ce fitza!” ma gandeam acuma: nu era mai simplu sa cumpere niste carne de iepur? sunt sigura ca se gasea chiar si proaspata!

    • Epurele lui este biologic; si oricum ii place sa tie animale. Nu ti-am dzis ca si-o luat si un tractor cu care se plimba prin sat? Ba acuma 3 saptamini o fost cu el la o manifestatie de protest in Cadier en Keer! O aparut si in ziar. Imi place de el, ii diliu…

  3. dar sa nu uitam doza de cruzime inerenta catolicismului: de ce sa-i cumperi carnea cand poti s-l omori cu mana ta? NOBODY EXPECTS THE DUTCH INQUISITION!!!! ๐Ÿ˜€

  4. da ce? compari iepurele care`i viu cu tractoru? Gioni, te cam atinge Holandia la capatzana :P.
    iepure BIO, bozmeg! foarte fain. Romania, asta te asteapta! ๐Ÿ˜
    adevaru`i, Gioni, ca o fi cum zici tu Ton asta, da tot sadic ii.
    si sa`i dedici surorii tale mici un post cu un iepure care`o sa fie taiat…chiar nu ti se pare nimic ciudat?

Geef een reactie

 
