Si tot ceea ce va doriti…


Iata si Maastrichtul in noaptea anului nou. Am invatat cum se fac fotografiile cu artificii. Destul de interesant si de logic.

Imaginile de aici spun ca am mult de munca aici.

Parere personala. Olandezii sint dezorganizati cu artificiile. Care-cum, la gramada.

Si cine naiba lanseaza artificii ziua? Olandezii! De ce?

In sfirsitul lui 2009 cred ca mi s-a implinit ceea ce mi-am dorit eu 3 ani de zile. Dar acum nu mai sint interesat. Nici macar nu am fost tentat sa aflu daca este asa sau nu. Nu mai imi pasa. Asta pentru ca ceea ce am dorit cu putere 3 ani nu mai este ceea ce vreau.

Sa vi se impineasca ceea ce doriti. La momentul potrivit. Dar aveti grija ce va doriti…
Post cu dedicatie, pentru Elena

~ door faurar op 1 januari 2010.

6 Reacties to “Si tot ceea ce va doriti…”

  1. Multumesc. Sa fii sanatos. Si cand o fi, sa ne revedem cu bine.

  2. adica eu nu mai incap in poveste?

  3. in mod clar, alta :))

Geef een reactie

 
