primavara…


Primavara soarele se joaca in mana ta
Imi aduc aminte ochiul tau albastru cum gemea
Ce poveste innorata am trait noi doi
Nu stiam pe-atunci ca soarele ne lumineaza pe-amandoi

Am sa matur strazile pustii
Miine am sa umplu cerul cu prostii
Am sa-ti caut umbra trista-n balansoar
Urma tocului fierbinte pe trotuar

Daca vintul ar fi cu mine prieten din liceu
Mi-as trimite rasuflarea-n parul tau
Daca mare ar fi prietena de-a mea
Sarea de pe sinii tai m-ar vindeca

~ door faurar op 3 april 2010.

6 Reacties to “primavara…”

  1. a doua, cu brandusele, imi place mult.

  2. RATZELE DIN PARC IS CELE MAI FAINE DIN LUME!! 😀

  3. poza cu tipa e cea mai reusita

Geef een reactie

 
