het vierde jaar


The forth year in Nederlands.

Should I write something special?

Zal ik schrijf iets in Nederlands?

Should I write about how much I have learned about myself?

De fapt astept ziua de Simbata. Ma duc sa o vizitez, in Kerkrade, pe Angela Stroiescu 😀

~ door faurar op 7 april 2011.

3 Reacties to “het vierde jaar”

  1. Ok, cu Oana. Vlad , cand ? Am facut un portret dupa poza Oanei in carbune. Splendid !!!. Ce ? Ea, desigur, dar si fotografia si portretul. Si cred ca nu aveti asemenea frumuseti in Olanda.
    Il studiam pe Vlad zilele acestea, seamanati.

    • Apai fiecare tara cu frumusetile ei da mai important ii ce are in suflet persoana respectiva.
      Problema nu e ca Vlad si cu mine semanam. Cu cine semanam, aia e intrebarea? Desi mie mi se pare ca eu seaman mai mult cu Oana. Am u feeling ca o sa rupa multe inimi cind o sa creasca.
      Pozele le pun pe blog in functie de cit de bune sint. Cu Oana a iesit poza asta buna. Cu Vlad sau cu tine nu am nici o poza sa imi placa si pina atunci nu o sa apara nici una pe blog. Si prietenii mei dein Belgia ma intreaba cind pun poze cu ei pe blog.
      Frecventa aparitiei unei persoane pe blog nu are nici o legatura cu importanta acesteia pentru mine. Mai curind as spune ca persoanele cu adevarat importante apar rar sau deloc. Cred ca perosanele si lucrurile importante nu prea isi au locul aici.
      E un loc public unde oricine is poate baga nasul. Si stiu ca isi baga.

      • P.S. Ieri am aflat ca am fost adoptat. Trebuie sa iti scriu un mail pe tema asta 😀

Geef een reactie

 
