ultimul romantic


Cind pasarea furtunii
Va mai tipa pe dig
Vei stii ca ea nu este
Vei stii ca eu te strig
Eu te strig…

Cand valuri, valuri marea
Va revenii mereu
Vei stii ca ea nu este
Vei stii ca-i ochiul meu
Ochiul meu…

Sunt ultimul romantic
Pierdut in marea ta
Cu brizele de seara
Prin plete iti va umbla
Mana mea…

Cand stelele in mare
Vor rataci tarziu
Vei stii ca nu sunt ele
Ci dorul meu pustiu
Dor pustiu…

Si ziua fara nume
Tu unul din copii
Vei pierde in jocuri in ape
Si n-ai sa ma mai stii
N-ai sa stii…

Sunt ultimul romantic
Si atunci cand n-am sa fiu
Raman la tau iubito
Lumina sa te stiu
Sa te stiu…

~ door faurar op 16 april 2011.

6 Reacties to “ultimul romantic”

  1. poza cu ploaia de petale e bestiala! pacat de aparatu ala atarnat la gat si sticla aia stupida in mana. fut tot fengshuiu’ pozei.

  2. Si mie imi place f mult poza cu petale, si am avut aceleasi obiectii ca Muerte. Da’ io mai am niste obiectii: sa nu mai scrii iubit-o si vre-o, bine? ;P

    • O sa modific. Am copiat textul de pe un site. Am corectat citeva greseli. Astea mi-au scapat. Sper ca olandeza mea devine mai bune daca romana se duce naibii 😛

  3. Pai macar una din doua sa fie ca lumea! 😀

Geef een reactie

 
