into the wild


the wildness is called Mondo Verde

Mateloti incompetenti, incotro ne intreptam?

Matelot incompetent incilcit. A facut prea multe noduri la babord

Cine zice ca iarba nu iti da paranoia?

In acest timp pe Comisar il doare la basca

Evadarea s-a produs prin alte noduri la babord

Dupa aceste experiente cei doi au ramas cu sechele

Si fara alte lucruri esentiale, dragi si iubite

Epilog: pacientii au fost capturati si sedati de Chuck Norris.

The world is safe, again

N.B. Nici un fotograf nu a fost ranit in timpul acestei sesiuni. Personajele din acest blog sint perfect reale.

~ door faurar op 3 mei 2012.

6 Reacties to “into the wild”

  1. eu am auzit ca in Olanda sunt destui care nu ti’ar da maximul de stele in mod intentionat :))
    altfel, pozele’s faine

    ps: tot haina aia o porti?

  2. referitor la ce ai sters din comentarii, eu am auzit ca pe acolo sunt destui care nu ti’ar da maximul de stele in mod intentionat ๐Ÿ˜›
    bafta mea ca sunt pozele faine

    ps: tot haina aia o porti?

  3. acuma moderezi raspunsurile? ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

 
