Cine esti, de unde vii


Cine esti, de unde vii, pasare trudita?
Din ce munti, din ce pustii, te intorci grabita?

Cine sint, de unde vin, m-ai uitat crestine?
Eu sint cantecul senin, scris candva de tine

Am zburat din mana ta peste munti si ape
Si unde a fost o rana grea, m-am lasat aproape

Dar nu soimii m-au rapus, nici pe vale spinii
Penele, de argint mi-au spus fratii, nu strainii

Daca esti cantarea mea, pasare zdronita
Zbora sus din stea in stea, smulsa si ranita

Si la cel mai sfant de spini sa te opresti o clipa

Lacrimile lui fierbinti sa le simti pe aripa

~ door faurar op 26 juli 2014.

Geef een reactie

 
